0964427282 Пнд-сб 10:00-20:00 Пасічна, 171 Львів, Україна
|

Оплата, доставка, повернення

Як замовити товар на сайті spa-delight.lviv.ua?
Для того щоб замовити товар - ви вибираєте товари, які Вас зацікавили. Далі потрібно обрати отрібну опцию та додати товар до кошика. Переглянути кошик товарів можна будь-якої миті натиснувши на іконку кошика в правому верхньому кутку сайту. Після того як товар потрапить у кошик - у вас ще залишається можливість змінити кількість. А також видалити з кошика вибраний товар. У верхній частині кошика розташований індикатор знижки (безкоштовної доставки), який завжди підкаже скільки не вистачає до безкоштовної доставки або що безкоштовна доставка - активна. Під індикатором доставки розташоване поле для введення та перегляду купона знижок "промокоду". Купон на знижку активується в кошику або на сторінці оформлення замовлення.
Оформляємо швидке замовлення
На сайті Delight Body є можливість зробити швидке замовлення. Достатньо вказати лише свій контактний номер телефону. Після оформлення замовлення найближчим часом менеджер зв'яжеться з вами для підтвердження решти деталей замовлення (адреса доставки, спосіб оплати та доставки).
Оформлюємо замовлення
Після того як ви натиснули в кошику "Оформити замовлення", відкриється вікно оформлення замовлення. На цьому етапі ви також можете редагувати товари у вашому кошику. Додавати (вилучати) купони знижок та сертифікати.
➊ Заповніть контактні дані
Виберіть "швидко", якщо хочете зробити мінімум дій. Достатньо вказати ваш номер телефону та "Замовлення підтверджую", а решту деталей замовлення уточнить менеджер з продажу. Менеджер постарається зв'язатися з вами якомога швидше, тому вказуйте правильні дані для зв'язку з вами.
Виберіть "Новий" і вам буде доступна форма для реєстрації.
Для зареєстрованих користувачів доступний "Мій кабінет", в якому можна:
  • контролювати свої замовлення,
  • перевіряти поточний статус замовлення
  • користуватися особистим чатом із підтримкою сайту
  • і багато іншого...
Якщо ви зареєстрований користувач - увійдіть, використовуючи email та пароль. Система запам'ятає вас і в наступному сеансі – ви будете авторизовані автоматично. Якщо ви не хочете, щоб система запам'ятала вашу останню авторизацію необхідно відзначити "Чужий комп'ютер".

Способи доставки замовлення

➋ Далі потрібно заповнити вибір "Спосіб доставки".
Способи доставки замовлення
Нова Пошта - Отримайте замовлення в будь-якому відділенні Нової Пошти. Доставка по Україні 1-2 дні. Виберіть ваше місто та відділення.
Самовивіз - Заберіть своє замовлення в мережі наших магазинів – і отримайте гарний настрій, можливий подарунок та заощаджені гроші.
➌ Останній крок – це вибір способу оплати.
Оплата при отриманні (накладний платіж)
Банківський переказ (передплата)

Способи оплати замовлення

Оплата при отриманні (Податковий платіж)
Сплатити товар післяплатою через службу доставки "Нова Пошта" ви можете, у вказаному вами в замовленні відділенні. У відділенні можна розрахуватися як готівкою, так і за допомогою вашої банківської картки.
Якщо ваш спосіб доставки "Самовівіз" і ви плануєте сплатити готівкою - вибирайте "оплату при отриманні".
Важливо! При оплаті накладним платежем Ви платите за пересилання грошей назад (2% від суми).
Після того як ви підтвердите замовлення (натисніть кнопку "Підтвердити замовлення") - ви потрапите на сторінку "Замовлення успішно завершено". Після цього менеджер зв'яжеться з вами за лічені хвилини (за умови, що у нас робочий день).
Банківський переказ (передплата)
Сплатити товар банківською карткою можливо, якщо отримуєте товар у відділенні Нова Пошта або вибрали спосіб оплати "Банківський переказ (передоплата)". У разі передоплати замовлення буде надіслано лише після оплати замовлення. Ми надішлемо реквізити для платежу на ваш email. Також реквізити будуть доступні в особистому кабінеті. У разі потреби ви можете повторно запросити реквізити для платежу через чат підтримки.
Оплату банківською карткою можна зробити через додаток, сайт або касу вашого банку, термінал платежів та переказів,
інші платіжні послуги
Важливо! У разі поповнення на картку Приват Банку стягується комісія у розмірі 1% від суми.
Після того як ви підтвердите замовлення (натисніть кнопку "Підтвердити замовлення") - ви потрапите на сторінку "Замовлення успішно завершено". Після цього менеджер зв'яжеться з вами за лічені хвилини (за умови, що у нас робочий день).

Повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», протягом 14 днів з моменту оформлення покупки товар належної якості, який з будь-яких причин не сподобався покупцю, можна повернути.
Обмін товару належної якості на аналогічний товар провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору — в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.
Також нагадуємо, що існує перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів». Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), включає: продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни.


Подарункові карти

Ви можете придбати подарунок вашим рідним, близьким та друзям на будь-яку процедуру чи комплекс процедур на суму від 2500грн

Замовити подарунок